| Bel of app ons op 06 - 22144314

Veelgestelde vragen

Website

Kan ik mijn kleding online bij jullie bestellen?

Op onze website hebben wij een webshop waarop u gemakkelijk uw bestellingen kunt plaatsen. Als u in de Achterhoek woont, komen wij het zelfs persoonlijk bij u thuis bezorgen! Twijfelt u over een bepaald product? Dan kunt u natuurlijk altijd langskomen in onze winkel of contact met ons opnemen.

Is jullie gehele assortiment op deze website te vinden?

Op onze website is onze gehele collectie te vinden. Nieuwe collecties worden zo snel mogelijk toegevoegd, zodat u als klant altijd direct de nieuwste mode online bij ons kunt bestellen!

Ik heb een mooi product gevonden op jullie website. Hebben jullie dit in de winkel op voorraad?

Wij kunnen niet garanderen dat producten die u op onze website vindt, op dat moment ook op voorraad zijn. Mocht een product niet op voorraad zijn, dan kunnen wij het alsnog voor u bestellen bij de leverancier. Lukt dit niet, dan krijgt u natuurlijk altijd uw geld terug!

Ik ben op zoek naar een specifiek product. Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Natuurlijk! Voor al uw vragen kunt u terecht bij ons personeel in de winkel. Dit kan via de telefoon of de mail, maar ons personeel helpt u natuurlijk ook graag in de winkel. Hier kunt u onder het genot van een drankje vertellen wat u zoekt, waarna wij u helpen met het vinden van een passende outfit.

Betalen

Kan mijn product verzonden worden?

Woont u binnen de Achterhoek, dan komen wij het persoonlijk bij u thuis bezorgen. U betaalt hiervoor geen verzendkosten! Woont u buiten de Achterhoek, dan verzenden wij uw pakket via PostNL. Hiervoor betaalt u €6,75 verzendkosten.

Welke betaalmethodes hanteren jullie?

In onze winkel kunt u betalen met uw pinpas, creditcard of met contant geld. Voor betalingen op de website maken wij gebruik van iDEAL. Hierdoor worden uw betalingen altijd op veilige wijze afgehandeld. Mocht u vragen hebben over de afhandeling van uw betaling, neemt u dan gerust contact met ons op.

Kan ik mijn gekochte producten retourneren?

Mocht u ontevreden zijn over een product, dan kunt u deze altijd bij ons retourneren. Dit kunt u doen door het product terug te sturen, u krijgt dan vanzelfsprekend uw geld terug, of door het product in de winkel om te ruilen. De verzendkosten voor het retourneren, kunnen niet bij De Dames van 0314 gedeclareerd worden. Bij vragen omtrent de retournering, kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met ons personeel in de winkel.

Kan ik online een product bestellen en deze later in jullie winkel afrekenen?

Wanneer u een leuk kledingstuk of accessoire op onze website tegenkomt, kunt u hierover contact met ons opnemen via de telefoon of de mail. Indien wij het product op voorraad hebben liggen, zullen wij het voor u apart leggen in de winkel. U kunt het kledingstuk dan in de winkel passen en betalen.

Stuur een Whatsapp